söndag 10 september 2017

Barnrummet....

...I Engelska huset är flyttat... Jag skiftade plats på badrum och barnrum....barnrummet var på vinden, under tiden jag jobbat med huset kände jag att det var på fel plats i huset.... 
så här kommer lite bilder på flytten.....


 Här har jag tagit bort bröstpanelen som jag hade tejpat fast på en pappskiva. 
Jag kan återanvända panelen till ett senare tillfälle.

 Motsatt sida....

 I burspråket...

Istället för att "bredspackla" så tapetserade jag upp en renoveringstapet som är till för skala 1:1. Limmade med anpassat lim...dock så tog det för lång tid med torkningen, så då åkte hårblåsen fram och torkade tapeten. Tänkte på att det kunde bli fläckar annars... 



 Här har jag limmat upp en ny tapet...blommig, den också....

 Golvet har jag målat vitt (använde grundfärg) och 
"lortat" ner det med lite svart akrylfärg.


 Lite möbler som fanns i barnrummet är på plats...

Badrummet då... det är snart klart....kommer bilder på det senare.....

Inga kommentarer: