måndag 4 juli 2011

SEMESTER!!!!!

 Nu tar jag semester i tre veckor!!!! De´ e´ rätt gôtt, faktiskt. Jag ska inte åka på husvagnssemester men bilden passade fint tycker jag. Jag lånade en bok på biblioteket för en vecka sedan; "Välkommen till virkligheten" av Annika Messing.   Där hittade jag mönstret till detta underbara ekipage. Kul att virka.
En bok som jag kommer att köpa för där var det många fina mönster som jag virka och lägga ut på min blogg. http://virkverket.blogspot.com/



  Jag utökade mina bakverk med ett par förevigade bakverk. Även det mönstret från "Välkommen till virkligheten" Nackdelen med virkade bakverk är att man blir riktig sugen på verkligheten!!! Det är bikinisommar det. :-

Men, asch, vad gör det!!!
 När tyngdlagen börjar ta ut sin rätt på vissa kroppsdelar vet man att man är äldre än man var vid 20 och klok som en uggla.                                        
 Vid 40 började livet var det någon som sa när jag skulle bli det. DÄ, ä jag benägen att hålla med om. Det ä liksom "tillåtet" att göra lite som man vill, ibland!!!
Inte för ung å inte för gammal. Grejt!!

1 kommentar:

hundmor sa...

Hej,, Jag har också virkat bilen & husvagnen, men din blev ju mycket snyggare än min..ha det gott.