måndag 20 juli 2015

Hängen för örhängen........

Det svämmade över med de hängande örhängena.

 Min dotter använder inte vanliga örhängen längre eftersom hon har töjningar i örsnibbarna. Men jag använder örhängen och jag hade turen att få alla fina örhängen. 
Med min dotters och mina egna hängande örhängen gjorde att jag fick komma på en ny lösning för hängena. 
Efter ett litet tänk kom jag tänka på alla Pringles-burkar som sonen sparat till mig 
för olika projekt.... :-)

 Lite presentpapper som är julpapper (men lika fint ändå) klippte jag ut lagom stora bitar. Limmade fast det på burkarna. 

 Borrade, några passande, hål i burkarna. Plockade fram några grillpinnar i trä och knölade in de i hålen och vips så har jag en ny förvaring till mina örhängen.

 Bara att hänga dit alla. Nu är ställningen nästan full. 
Blev bra tycker jag.

Inga kommentarer: